נושאים קשורים

“אין צוות חינוכי בשעות אחה”צ, הבן שלי חווה רגרסיה”

גן התקשורת "אייל" ברעננה נמצא בחוסר יציבות כבר שנה. הסיבה: ארבע נשות צוות יצאו לחופשת לידה, ללא תחליף הולם. האימהות פנו לעירייה: מפסידות שעות עבודה, והילדים סובלים

המדינה לא מאשרת הסעה – ופעוט מונשם נוסע למעון באוטובוס ציבורי

בחצי השנה האחרונה אימו של שחר (שם בדוי) בן השנתיים מנהלת מאבק מול הרשויות לקבלת הסעה שמותאמת למצבו הסיעודי. במקום לספק פתרונות - הן מגלגלות אחריות

אפקט המלחמה: יותר מחצי מיליון ישראלים יזדקקו לטיפול נפשי

גורמי המקצוע בתחום בריאות הנפש הזהירו בוועדת הבריאות של הכנסת: "רופאים צעירים בורחים מהמערכת הציבורית בגלל תנאי העבודה הקשים"

הכנסת דנה בהגדלת הקצבה לחטופים ששבו מהשבי

לפי ההצעה שנדונה בוועדת הרווחה, הקצבה תוכפל ל-2,600 שקלים ופדויי השבי יקבלו אוטומטית הכרה של 50% בשל הפרעת פוסט טראומה



ג’ון מקפאל רוצה להיות הפארא-אסטרונאוט הראשון בעולם

ספורטאי העבר קטוע הרגל יצא למסע אל הלא נודע – בדרך להיות האיש הראשון עם מוגבלות שטס לחלל. "אני רוצה להיות אסטרונאוט, ובמקרה יש לי גם מוגבלות פיזית. זה המסר שאני מנסה להעביר"
ראשיחדשותלראשונה בהיסטוריה: פרס זהה לספורטאים בכסאות גלגלים

לראשונה בהיסטוריה: פרס זהה לספורטאים בכסאות גלגלים

הזוכים במרתון לונדון צפויים לקבל את אותם פרסים כמו אלה שאינם עם מוגבלויות. "הלוואי שמרוצים וגופי ספורט אחרים ישימו לב וילכו בעקבותיהם"

המקום הראשון יזכה ב-55 אלף דולר. מרתון לונדון (צילום: katie Chan)

מרתון לונדון, שצפוי להתקיים ב-21 באפריל 2024, עומד לעשות היסטוריה ביחסו למרוצי כיסאות הגלגלים: לראשונה פרסי הזכייה של משתתפים עם מוגבלויות יהיו זהים לאתלטים ללא מוגבלויות.

עם עלייה של מעל 700 אלף שקלים, הפרסים למרוץ לכיסאות הגלגלים השנה יהיו בשווי כולל של כ-1.12 מיליון שקלים, בהתאמה לזה של ספורטאים ללא מוגבלויות. כל ארבעת הזוכים במרוצי העילית יקבלו 55,000 דולר (כ-200 אלף שקלים), כשהסגניות יזכו ב-30,000 דולר (כ-109 אלף שקלים). המסיימים במקום השלישי יקבלו 22,500 דולר (כ-82 אלף שקל).

“אנחנו גאים בהיסטוריה שלנו בקידום משתתפים עם מוגבלויות, ושמחים להמשיך את המחויבות שלנו לספורט פראלימפי עם המהלך פורץ הדרך הזה”, אמר מנהל אירועי מרתון לונדון, יו בראשר. “בשנים האחרונות עשינו צעדים מרחיקי לכת בשאיפה שלנו להפוך את מרתון לונדון למרתון המגוון והשוויוני ביותר בעולם. זהו עוד צעד חשוב להשגת מטרה זו”.

דיוויד וויר הבריטי, שזכה שש פעמים במדליית הזהב הפראלימפית, ושמונה פעמים במרתון לונדון, מקווה שגם אירועי ספורט אחרים יתנו יחס שווה ערך לספורטאים פראלימפיים ולכאלה שלא. “זוהי פעם נוספת שמרתון לונדון הציב את הרף לשוויון גבוה. זוהי אמת מידה ענקית לספורט פראלימפי, והלוואי שמרוצים וגופי ספורט אחרים ישימו לב וילכו בעקבותיהם”.


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. לתרומה הקליקו https://bit.ly/Shavvim-igul-letova


כותבת ומנהלת תוכן, מעל עשור בעולמות התקשורת. נפגעה בעינה במהלך השירות הצבאי אך לא הוכרה עד היום

כתבות אחרונות