נושאים קשורים

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
הסתדרות 480-100

ליהנות מהים כמו כולם: תכירו את “חוף האוטיסטים” החדש

בשבוע שעבר הוקם בחוף אכדיה צפון בהרצליה מתחם מונגש לאנשים עם מוגבלויות בלתי נראות. במקום יש לוח תקשורת ויחולקו גם צמידי זיהוי
ראשיחדשותגם ביישובים כתומים ואדומים: החינוך המיוחד חוזר למתכונת מלאה

גם ביישובים כתומים ואדומים: החינוך המיוחד חוזר למתכונת מלאה

החזרה - מיום שני הקרוב, ה-15.3.2021. כך הודיע שר החינוך יואב גלנט. המשמעות: לימודים עד 16:45 וגם בימי שישי

שר החינוך יואב גלנט הודיע כי החל מיום שני הקרוב, ה-15.3.2021, יעברו כל מסגרות החינוך המיוחד בכל היישובים (ירוק, צהוב, כתום וגם אדום) ליום לימודים מלא ולשבוע לימודים מלא.

ב-7 במרץ חזרו לשגרת לימודים מלאה ילדי החינוך המיוחד ביישובים הירוקים, הצהובים והכתומים שהוחרגו ללמידה. ביישובים אדומים וחלק מהכתומים הלמידה נמשכה עד עתה במתכונת הקודמת: לאורך חמישה/שישה ימים בשבוע, לא יאוחר מהשעה 14:00 בצהריים.

עתה, כאמור, ישובו לשגרת לימודים מלאה כל ילדי החינוך המיוחד – גם ביישובים האדומים ובכל הכתומים. המשמעות היא שהילדים בגנים ובבתי הספר של החינוך המיוחד ילמדו בימים ראשון עד חמישי עד השעה 16:45, ויגיעו ללימודים כרגיל גם ביום שישי.

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות