נושאים קשורים

נפגעתם במלחמה? הכשרות בהייטק מחכות לכם בעלות סמלית בלבד

מפעל הפיס, איכילוב, סיסקו וחברות מובילות נוספות משיקים קורסים טכנולוגיים לנפגעי "חרבות ברזל" במסגרת פרויקט "שווים בתעסוקה". כל הפרטים בכתבה

“החיים הם מתוקים. כל דבר שיש לנו, אנחנו צריכים להעריך”

אלישע מדן איבד את שתי רגליו במלחמה, אבל הוא ממש לא מתכוון לשקוע בדיכאון: "אני מתענג על כוס מים, כלום לא מובן מאליו". צפו בסרטון המרגש

ביטוח לאומי: 131,666 שורדי שואה זכאים כיום לקצבאות

רגע לפני יום השואה, פרסם ביטוח לאומי נתונים עדכניים שמעלים דאגה עמוקה לגורלם של מי שעברו את הנורא מכל. מעל 40 אלף שורדים מקבלים השלמת הכנסה, ו-70% מהם מקבלים קצבת סיעוד

6 מדליות זהב לישראלים באליפות אירופה לשחייה פראלימפית

נבחרת ישראל חזרה עם 14 מדליות סך הכל. כעת כולם נושאים את העיניים לאולימפיאדה בקיץ: "מאחלים לשחיינים לשחזר את ההצלחות גם בפריז"
הסתדרות 480-100

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר
ראשיחדשותיש עתיד: הישג מצוין לנבחרת הצעירים של ישראל בכיסאות גלגלים

יש עתיד: הישג מצוין לנבחרת הצעירים של ישראל בכיסאות גלגלים

הנבחרת הביסה את איטליה, העפילה לחצי גמר אליפות אירופה והבטיחה לראשונה את מקומה באליפות העולם

ישראל נגד איטליה, הערב באליפות אירופה. צילום: טל רם

נבחרת ישראל הצעירה בכדורסל בכיסאות גלגלים עשתה הערב היסטוריה כאשר ניצחה את נבחרת איטליה, העפילה לחצי גמר אליפות אירופה (עד גיל 22), וגם הבטיחה בפעם הראשונה בתולדותיה את הכרטיס לאליפות העולם.

התוצאה בסיום המשחק מול  איטליה הייתה 25:62 לישראל, לאחר 14:35 במחצית. הרבו לקלוע לישראל עמית ויגודה, שמשחק בשגרה באוניברסיטת טקסס מליגת המכללות בארצות הברית, ואף הוביל אותה לאליפות השנה, עם 17 נקודות, וראדי דאגמין עם 10 נקודות.

מחר תתמודד הנבחרת מול טורקיה על ראשות הבית, לאחר שכבר ניצחה אתמול את נבחרת צרפת. חצאי הגמר יתקיימו ביום חמישי והגמר בשישי. חמש הנבחרות הראשונות עולות לאליפות העולם (עד גיל 23) ביפן, שתתקיים בשנה הבאה.

אמש שוחחנו עם ויגודה, שהביע אופטימיות לגבי המשך הטורניר. “בינתיים הוא הולך לפי התוכניות”, אמר ל”שווים”. “אחרי משחק ראשון נורא קשה, עם התחלה לא כל כך טובה, אישית וקבוצתית, הצלחנו להביא ניצחון של אופי, ובמשחק השני הערב באנו עם אותן אנרגיות שעזרו לנו לנצח בגדול. מקווה שנמשיך את הטורניר באותה אינטנסיביות ששיחקנו עד עכשיו, ושנמשיך לשחק ביחד כקבוצה אחת. זה מה שיביא לנו את הניצחונות הבאים בטורניר”.

שחקני הנבחרת הם הקפטן עידו מימון, ראדי דאגמין, חאכים קשוע, מקס פקרמן, ארתור חסון, עילאי ירחי, נדב מנחם, איברהים בהו, ליאור איבניצקי, שניר כוחן, מאור לסרי ועמית ויגודה. פרט למנחם מבית הלוחם תל אביב ואיבניצקי מבית הלוחם ירושלים, כל הכדורסלנים הצעירים הם חברי אילן רמת גן. מאמן הנבחרת הוא ליאור דרור, ועוזר המאמן הוא גדי סלוביק. מנהל הנבחרת הוא טל רם.

עמית משחק כדרוסל. צילום: בר קלוס
עמית ויגודה. גם אלוף המכללות של ארצות הברית

לאתר האליפות  >>>  https://ecmu22.wpcomstaging.com/

עוד בנושא:

עמית ויגודה אחרי הזכייה באליפות: “זו השנה המאתגרת בחיי”

“דני אבדיה של כדורסל הנכים” הולך לכבוש את אמריקה

יליד 1986. ממנצ'סטר באנגליה. על הרצף האוטיסטי. הבן השביעי מתוך 14 אחים לרב חרדי. נשוי לאישה גם עם מוגבלויות. משמש כעיתונאי במעריב ובאתר שווים. מתנדב בוועד של עמותת Keep Olim , ובמגן לקהילות.

כתבות אחרונות