נושאים קשורים

הלהקה האוטיסטית שביצעה שיר לזכרה של נויה דן

חברי להקת "ויסות חושי", המורכבת מנגנים וזמרים על הרצף בתפקוד גבוה, עלו לבמה בתיאטרון תמונע בתל אביב כדי לשיר לזכרה של הנערה הצעירה שנרצחה ב-7 באוקטובר

שחקנית בריטית על כיסא גלגלים זכתה ב”פרס התיאטרון”

איימי טריג נולדה עם פגם בעמוד השדרה, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. השבוע זכתה בפרס יוקרתי בלונדון. "בעבר אנשים היו נגד ליהוק שחקנים נכים, לשמחתי זה השתנה"

חוק חדש ישים סוף לתביעות ייצוגיות קנטרניות בתחום הנגישות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים נתבעים, שלא בצדק, על הפרות קלות של חובות רגולטוריות שאינם בקיאים בהן. משרד המשפטים פועל לצמצם את התופעה

שאלו בנפשכם: איך מאריכים שובר סל שיקום?

במדור "שאלו בנפשכם" מוזמנים מתמודדי נפש ומשפחות לשאול שאלות על זכויות בכל תחומי החיים – וכתבנו אמיר שטיין יענה. והפעם: מה עושים כשהשובר שקיבלנו מהוועדה פג תוקף?
הסתדרות 480-100

“דיכאון מי יודע”: ההגדה המיוחדת למתמודדי נפש ומשפחותיהם

"הגדת הנפש", שהופקה על ידי עמותת "משפחות בריאות הנפש", מבקשת לספר את סיפורם של המתמודדים ובני המשפחה ברוח החג
ראשיאנשים עם מוגבלויותאנשים עם מוגבלויות"החמ"ל הסגול" – מוקד סיוע לאנשים עם מוגבלות לזמן המלחמה

“החמ”ל הסגול” – מוקד סיוע לאנשים עם מוגבלות לזמן המלחמה

זקוקים לעזרה? מוזמנים למלא טופס קצר, וצוות "החמ"ל הסגול" יעשה כל שביכולתו לסייע. מאחורי המיזם: ח"כ לשעבר שירלי פינטו, אתר "שווים" ומתנדבי "חרבות ברזל"

בניסיון לעזור לילדים ובוגרים עם מוגבלויות לעבור את הימים הקשים האלה, חברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו (בעצמה אישה חירשת), אתר “שווים”, מתנדבי “חרבות ברזל” ומלגאי מפעל הפיס פותחים את “החמ״ל הסגול” – מוקד סיוע לאנשים עם מוגבלות לתקופת המלחמה.

אז אם אתם זקוקים לעזרה עם מזון, ציוד רפואי או תרופות, תמיכה נפשית, ציוד הנגשה, עזרה עם ילד עם מוגבלות בבית או דבר מה אחר – אתם מוזמנים להיכנס ללינק המצורף, לכתוב לנו, ואנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע לכם בצורה הטובה ביותר, וזאת באמצעות עשרות אלפי המתנדבים של “חרבות ברזל” הפזורים בכל רחבי הארץ.

צריכים סיוע? הקליקו כאן

בתקווה לימים טובים יותר – ביחד ננצח!


עזרו לנו להמשיך לעבוד בשבילכם. מוזמנים לעגל לטובה לעמותת שווים. רק 5 שקלים בממוצע בחודש. הקליקו >>> bit.ly/Shavvim-igul-letova


מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות