נושאים קשורים

הורים נגד גן התקשורת: “הצוות לא מדווח לנו על אלימות”

מספר הורים פנו ל"שווים" עם טענות קשות נגד צוות הגן בראשל"צ. בין השאר נטען כי ילדים חוזרים עם סימני נשיכה בלי שהצוות מדווח להורים, וכי המקום סובל מהיגיינה נמוכה. הנהלת הגן בתגובה: "חידדנו את נוהלי הדיווח"

yes ופלאפון מרחיבות את השירות לחירשים ולכבדי שמיעה

השירות יינתן באמצעות אפליקציית Sign Now המחברת בין החברות ללקוחות באמצעות מתורגמן לשפת סימנים בשיחת וידיאו. "מחויבים להנגשת השירות לכל האוכלוסיות"

אחת ולתמיד: מה בעצם ההבדל בין אוטיזם לאספרגר?

פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג מתארת את עצמה כאדם עם אספרגר, בעוד שאחרים על הספקטרום האוטיסטי בוחרים לתאר את עצמם כ"אוטיסטים". עושים סדר בהגדרות

אב לאוטיסט ביקש להפחית תשלום מזונות – השופט סירב

האבא ביקש לשלם רק 1,000 שקל בחודש לגרושתו, בטענה כי הוא נכה ולא יכול להתפרנס. השופט חייב אותו לשלם 3,000 שקל בחודש ומחצית מכל ההוצאות הרפואיות



“הפועל שווים”: הכירו את קבוצת הכדורסל הראשונה לאנשים עם מוגבלות

שבעה שחקנים עם מוגבלות שאינן פיזיות ושבעה אוהדי הפועל תל אביב מתאמנים יחד בכל שבוע – ויוצרים קשרים ספורטיביים וחבריים. מקים הקבוצה: "המטרה - להקים ליגה משלנו"
ראשיחדשותהאפליקציה שמנגישה את תהלים לעיוורים ולמתקשים בקריאה

אפליקציה חדשה מנגישה את ספר תהלים לעיוורים ולמתקשים בקריאה

היישומון "תהלים לכל", שפותח על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים, מאפשר לשמוע פרקי תהילים בשבע שפות שונות

אפליקציית “תהלים לכל”

מזה כחמש שנים עמלים בספריה המרכזית לעיוורים ולאנשים עם לקויות קריאה בישראל על פיתוח יישומון חדש בשם “תהלים לכל” – ועכשיו היא זמינה לציבור. היישומון מאפשר לרואים, עיוורים ולקויי קריאה לראות, לשמוע ולהבין את פרקי ספר תהילים.

היישומון כולל חיפוש והאזנה לפרקי תהילים על פי ימות השבוע/ החודש/ לפי ספר/ פרק לבחירה/ פרק אקראי. האזנה לפרקים הנאמרים בבית העלמין, כולל הפרקים לפי שם המנוח/ה וקבלת תזכורת לפני אזכרה. אפשרות להקדיש פרקים לזכר ולעילוי נשמה או פרק לתפארת היקרים לכם בתרומה לספריה לעיוורים ולפעילותה.

לדברי עמוס באר, מנכ”ל הספריה לעיוורים, “בשנים האחרונות אנו עמלים על פרויקט חשוב זה בהובלתו של צבי פלורנטל, קריין הספריה ומנהל מחלקת יהדות. אנו שמחים להנגיש את ספר התהלים באמצעות אפליקציה פשוטה וקלה לתפעול, ודרכה מאפשרים למעוניינים בכך לתרום לפעילות הספריה המרכזית לעיוורים – עמותה ללא מטרות רווח”.

בפיתוח האפליקציה נטלו חלק קריינים, קרייניות, טכנאים, טכנאיות, עורכים ועורכות, בשיתוף פעולה עם פלורנטל, מוותיקי קרייני הספריה. היא זמינה בשבע שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, יידיש, הונגרית, רוסית ופורטוגזית.

האזינו >>> https://chilp.it/71a313b

קישור למכשירי אנדרואיד

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.artman.tehilim&hl=iw&gl=US

קישור למכשירי IOS

https://apps.apple.com/bo/app/%D7%AA%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9C/id1565965345

מערכת שווים כוללת כ-12 כותבים, כמעט כולם אנשים עם מוגבלויות. כל עבודתה מוקדשת לסיקור חייהם של אנשים עם מוגבלות בישראל.

כתבות אחרונות